Hvis du oplever problemer, har spørgmål eller blot ønsker at få uddybet noget, er vi altid klar til at hjælpe.

Vi anbefaler, at du først prøver at finde løsningen, ved at tjekke vores supportside: Maneno Support. Her besvarer vi på ofte billede spørgsmål, og vi har lavet en række supportartikler, som forhåbentlig kan hjælpe dig på vej.

Du er altid velkommen til at skrive en mail til os på [email protected]. Vi svarer så hurtigt vi kan. Når du skriver til os, bedes du oplyse så mange af de følgende oplysninger som muligt:

  • Ordrenummer (5-cifret tal, som står i den ordrebekræftelse du modtog ved tilmelding)

  • Forældre-emailadressen, som forældrekontoen er oprettet under

  • Børnebrugernavn

  • Telefonnummeret, som er koblet til forældrekontoen

  • Hvis du ikke kender nogen af de ovenstående, kan vi finde medlemskabet ud fra løbenr., eller betalingsreference fra den seneste opkrævning, som du kan finde via dit kontoudtog

Hvis du oplever tekniske problemer, bedes du også oplyse følgende:

  • Hvilken type enhed I benytter Maneno på

  • Hvilken version af app'en I har installeret (findes ved at åbne app'en, åben menuen og find nummeret nederst til højre i menuen. Fx.: ver 3.2.31 build 00815)

  • Send os også gerne et screenshot/billede, som viser fejlen

Hvis du stadig ikke finder svar på dit problem, er du altid velkommen til at skrive en mail til os eller booke en telefontid.

Når du booker en telefontid, ringer vi dig op på det aftale tidspunkt. Book telefontid.

Fandt du dit svar?